Nikt z pewnością nie ma wątpliwości, że znajomość przynajmniej jednego języka obcego jest w dzisiejszych czasach koniecznością. Szczególnie młodzi ludzie chcąc znaleźć dobrą pracę lub nawiązać ciekawe kontakty towarzyskie muszą się tą umiejętnością legitymować.
Wyższa Szkoła Języków Obcych im. Samuela Bogumiła Lindego stara się na wszystkich swoich kursach językowych przełamać barierę, jaką jest lęk przed mówieniem. Wyznajemy bowiem zasadę, że tylko w ten sposób Jesteście w stanie praktycznie wykorzystać zdobytą u nas wiedzę. W zależności od Waszych potrzeb oferujemy kursy indywidualne, kameralne lub grupowe na różnych poziomach zaawansowania. Dużym zainteresowaniem cieszą się też kursy intensywne, czyli 200 godzin solidnej nauki, a także kursy certyfikacyjne, bo „papier” na język bardzo się przydaje.
Nie jesteś przekonany czy nasz kurs jest dla Ciebie? Po prostu w wolnej chwili przyjdź do nas! Odpowiemy na Twoje pytania i pomożemy wybrać najlepszą dla Ciebie opcję. Jeśli tylko chcesz rozmawiać, My nauczymy Cię mówić!
Tryb postępowania reklamacyjnego
1. Słuchacz ma prawo do zgłoszenia reklamacji w trakcie świadczenia usługi.
2. Reklamacje można zgłaszać:
W formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres Szkoły podany
w „Umowie o naukę …”
3. Reklamacja zawierać winna co najmniej:
dane umożliwiające identyfikację Słuchacza, zgodne z danymi określonymi w
„Umowie o naukę …”;
powód zgłaszanej reklamacji, w tym opis szczegółowy zgłaszanych uwag lub
zastrzeżeń. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji
przez Szkołę;
podanie adresu, na który skierowana ma być odpowiedź na reklamację.
4. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż
w terminie 14 dni o daty złożenie reklamacji. W razie, gdyby do rozpatrzenia reklamacji
konieczne było uzyskanie – od zgłaszającego ją lub osoby trzeciej – dodatkowych
informacji lub wyjaśnień, termin wskazany w zdaniu poprzedzającym liczy się począwszy
od dnia uzyskania ostatniej z takich dodatkowych informacji lub wyjaśnień.
5. Wysłanie odpowiedzi pocztą na adres podany w złożonej reklamacji przez Słuchacza.